SlideShowHeader

tisdag 20 april 2010

Tävlingsbomb

Hejhej :)
Idag har varit en labfbfapöbue dag.
För jag har fortfarande huvudvärk från igår och ont överallt.
Så for hem från skolan efter lunchen, för då började det flimra.
Så sen det har jag sovit.

Men nu ska jag inte klaga så mycket, utan här kommer istället tävlingbilderna :):

Ha det pra, byebyeee.
Sambó och jag
Trav
trav
Galopp
Haha, vi är så snygga, hoppeti hopp.
tölt
Sambó
Hlökk och Malin
Hlökk och Malin
Fina Hlökk och Malin
Finaste ekipaget!
Anjas hund
Anjas hund
Senjor och Paula
Senjor och Paula.

Gissa 1 gång vem som är jätte nervös inför helgen, rätt.

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.
(Undantag för de som själva är med på bilden, ni får ta bilderna om ni vill.
Vill ni inte att bilderna ligger uppe här, så skriv isåfall i kommentarsfältet
så tar jag bort bilderna)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar