SlideShowHeader

måndag 19 april 2010

Spikmatta och busschaffis

Heeej.
Ligger på spikmattan och njuter.
Finns nog inte mycket som hjälper en ond rygg som den.
Är riktigt stel efter tävlingen och har ont i varannan led i kroppen.
Men, spikmatta säger jag bara ;).

Tidigare idag har det väll inte hänt så mycket speciellt.

Busschaffisen var något virrig eller vad han nu höll på med.
Han körde först till chipsens parkering och vände om?
Sen körde han tillbaka till GODBY?
Sen stanna han vid mattsons en minut och sen körde han tillbaka till sund?
Eh, jaaa..
Måndag eller? Man får väll ha lite överseende på måndagar..

Annars så är jag
l-a-a-a-t
och längtar tills jag kan gå och sova, för fan vad trött jag är :)

Hare, Byebyeee.


Grågge
- världens bästa, tokigaste, sötaste, galnaste, mysigaste och mest aggresiva katt.
Va do spela kong fo?

Ja, man kan göra vad som helst på en spikmatta.
Matte upp i dagen.
Och här lite meningslösa bilder :D
We like, yes we do.

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar