SlideShowHeader

lördag 24 april 2010

1 år och 8 månader

Hej!
Sitter i min säng nu, har just varit ut och matat kaninen och putsat klart på sadeln.
Älskling ligger bredvid mig och sover så sött :).
Idag far jag!
Hoppas ni håller tummarna för mig.
Men jag hoppas det går bra, ska hålla mig lugn.

Igår var vi på nån "Chicago" teater med skolan på Alandica, det var slöööött.
Så Älskling fick typ vänta 2 timmar innan jag kom hem.
Annars så badade vi bastu och sen slocknade vi ganska fort.
Hihi.
Älskling är världens finaste, Älskar honom oändligt :) ♥♥♥
Vi förövrigt fyller 1 år och 8 månader idag, hihi! ♥♥
Grattis till oss!

Nej om man sku ta och göra något nu.
Ha det bäst!
Uppdatering kan komma först på måndag, vet inte.
Men nås på telefon kvällstid lördag och söndag.
Byebyeee
Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar