SlideShowHeader

måndag 12 april 2010

Vårbomb

Hej, igen!
Nu har jag just ätit fiskpinnar med makaroner och sen laddade jag ner och fixade bilderna.
Fotomässigt blev kanske 2 bra. Dem är lite för råddiga. Men till mitt försvar så har jag inget photoshop.
Blev lite bilder, skulle gå upp efter posten (för att se om mamma och jag kom med i tidningen, i Ålandstidningen syntes jag) och tog med kameran. Men sen är det ju så fin väder så jag svängde in i skogen en sväng och sen gick jag till hästarna. För bästa resultat av bilderna så klicka på dem så de förstoras, då ser de inte fullt så plottriga åt.
Enjoy!


Tussilago
Macro
Lite vattenpölsspegling
Lite till.
Den här blev jag hyfsat nöjd med.
In i skogen
Mystack, bara på mig det börjar krypa bara av att se bilden?
Klicka på bilden! Skulle kunna fått bättre macro bild, med vågade inte gå för nära myrorna, heh
*nödvändig bild*
Lite svartvitt
Lite till
Klicka på bilden




Saeta gnäggade så mysigt när hon såg mig.
Och jag blev överlycklig.
Sen insåg jag att hon gnäggade för att hon saknade Sambó..
Som var på egna äventyr, snygg är han också i sin pannlugg och lite tjock.
Åååh, getingar, så somrigt.
AH Getingar :O:O
I sommar lovar jag macronärbilder på humlor, riktigt nära.

Jag är sugen på att fara till stugan och fota i bäcken, nu när det är sol.
Och nu får ni kommentera, måst :D

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

2 kommentarer:

  1. Jätte härliga bilder och vilka fina hästar vi har :)

    SvaraRadera
  2. Vill ha ditt objektiv, nu nu nu! :D

    SvaraRadera