SlideShowHeader

onsdag 7 april 2010

Påsk & dålig uppdatering.

Hej Bloggen!
Jag ber tusentjugofem gånger om ursäkt för den här dåliga uppdateringen!
Men nu tänker jag bjuda på ett riktigt långt inlägg med bilder och allt.
Tänkte börja med att berätta om påsken!
Torsdag: Ta det lugnt och softa.
Fredag: Var vi till Pepparkvarnen och åt med farmor och farfar och Nina.
Det är ett så himla mysigt matställe med gooood mat!
Lördag: Farmor och farfar kom hit och åt, sen for jag och sussade till min Älskling och det var sjukt mysigt! ♥♥
Söndag: Var hos Älskling till maten och sen for jag och åt mat hos Nina,Kim och Mateo.
Måndag: Övade på hissaprov och mådde illa p.g.a intaget av chokladägg och memma hade blivit allt för högt ;).

Så, det är vad ni missat, eller rättare sagt jag inte hunnit blogga p.g.a :)

Nu till dagen!
Skola, vi hade någon föreläsning första och halva andra timmen, var rätt soft.
Sen hem och så har jag varit ut och fottat. Bilderna kommer imorron, jag lovar!
På kvällen var jag och red min Sambó i Tranvik och det gick nog bra det.

Nu har jag suttit och stressat ihop bilder till musikprojektet, suck.

Veckans planer:
Idag (X)
Onsdag: Rida! Öva på engelska prov, blogga.
Torsdag: Stadin med älskling :) + göra klart musikprojektet
Fredag: Rida, sooofta, siktar på, Solsidan,snacks,spikmatta och ansiktsmask, sounds good, right?
Lördag: Rida, Städa, Älskling kommer om han får igång moppon (hoppas hoppas :) )♥♥
Söndag: Föroppningsvis sussar Älskling bredvid mig då :)♥♥♥

Och nu! Time for bed! Natti bloggläsare!

Bilder från Pepparkvarnen:




Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar