SlideShowHeader

onsdag 18 januari 2012

Alla odds mot mig..

..för att kunna somna.
Usch vad negativt det låter men..
Eftersom jag sov till 10 idag är det svårare att somna än om man stiger upp 6.20.. Trött är jag, så det är inte det som är problemet. Dessutom väntar jag på att Älskling ska komma hit efter att han har slutat jobbat.
Och så är jag arg, varför berättar jag om det är säkert att det blir så. Och nu när jag låg och försökte somna hörde jag in till mitt rum hur hästarna skrek och bråkade! Då är det klart man blir orolig att de ska skada varandra...

Nå, om vi ska vara lite positiva nu också så har min migrän försvunnit. Jag har ridit Máttur på korallen nu på kvällen och det gick ganska bra :) och Trullis ligger bredvid mig i sängen och spinner.

Nu ett nytt försök,
Godnatt?!


2 kommentarer:

  1. Mu gäller det atta ragga kursare till Magnus så vi får rida igen. Vi är bara 8 just nu som rider *suck* Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo! Hoppas verkligen att det löser sig..

      Radera