SlideShowHeader

söndag 8 januari 2012

Schabrakoman

Jag funderar på att köpa ett nytt tävlingsschabrak. Mitt tävlingsschabrak är en allroundmodell och jag tycker inte det ser fint ut helt enkelt. Jag vill ha ett vitt, ganska diskret, i dressyrmodell, med en fin enkel passopoal runt kanten.

Såhär har jag 2 förslag och jag tänkte att ni skulle få säga vilket ni tycker bäst om, för skojs skull :) Som lite variation i mitt dagliga bloggande.
1: Från Horze, dressyrmodell, rundade kanter, ganska tjock passopoal. Gillar kronan i hörnet :)
2: Från Hööks, dressyrmodell, ganska enkelt, gillar passopoalen, rak bakre kant.

Nå vad säger ni?


Sen tänker jag hissa det här söta fleecetäcket från Horze!
Skulle jag vara rik skulle jag antagligen aldrig få nog av att köpa schabrak, täcken, pannband och träns och annat fint (och ganska onödigt att ha mycket av..) åt hästarna.
Puss!

2 kommentarer: