SlideShowHeader

onsdag 11 januari 2012

Rävjävel

Igår blev Trullis kastrerad och idag fick hon gå ut igen efter operationen. Plötsligt hör jag att mamma ropar till nere. Det visar sig att en räv jagar Trullibulli!! Som tur kom pappa hem med bilen och såg att räven smög på Trulsa. Men hon klarade sig och nu är hon inne. Rävjävel!! Låt mina kissor va ifred!!

Förutom det här, har dagen varit bra. Ganska iallafall. Hade redskapsgympa på gymnastiken. Var ganska kul. Failade lite på hoppbocks saken när vi sku hoppa över den på något konstigt sätt så faceplantade nästan på madrassen nedanför. Fruktansvärt vackert. Men det bjuder jag på :)

Sen hade jag engelska och hälsa. For hem med 1 bussen, skööönt och sen när jag kom hem blev det en ridtur på Máttur.

Nu ska jag och min träningsvärk göra lite läxor, puss!

1 kommentar: