SlideShowHeader

torsdag 5 januari 2012

Ridlektion

Det är fantastiskt hur jag lyckas hitta på saker att göra, fast jag inte har något att göra och egentligen borde plugga. Men hey, jag har jullov! :)

Imorgon blir det lite tidigare uppstigning, för världens bästa Malin kommer hit och håller lektion för mig! Jätte jätte jätte glad! :)
Har verkligen längtat efter att få rida för Malin och längtar verkligen till period 4 när specialidrotten med henne drar igång!

Iallafall så ska jag få lite hjälp med Máttur imorgon. Känns verkligen bra att få hjälp när jag känner mig osäker på tölten. Vill att allt ska gå bra från början för mig och Máttur, såklart!
Skriver hur det har gått imorgon!

Ikväll har jag dessutom kollat in lite tävlingsproppar. Åh ni anar inte hur tävlingssugen jag är!
Men vi får se hur våren blir. Vill inte förhasta mig när han aldrig blivit tävlad förut. Men vi märker hur det blir :). De åländska tävlingarna är det ingen tvekan om, men vi får se om det blir nått sverige eller inte.

Pussnatti!

2 kommentarer:

  1. Kanske ställa upp i nån lätt dressyrtävling på sleipner? ;)
    t.ex. xlcupen, extra lätt! :3

    SvaraRadera
  2. Nja, jag tror jag håller mig till ovalbanan med Máttur :) Dressyr är nog inte vår starka sida när vi inte känner varandra riktigt bra ännu och inte har så mycket vana :)

    SvaraRadera