SlideShowHeader

söndag 8 januari 2012

Snöbus

Halloj! Ligger i sängen och tar det lugnt!
Sista jullovsdagen har spenderats såhär:
Red Máttur. Först en stund i korallen, jobbade med att samla honom och gå upp i tölt och sen red jag lite på vägen. Han var duktig :) Eftersom det var kallaste dagen hittils i vinter så fick han för första gången använda sitt boett fleecetäcke med hals efter jag hade ridit. Söt pålle!
Testade även om hans gröna boett vintertäcke passade, och det gjorde det!
Före ridpasset passade jag på att fota lite också!
Och sen så lagade jag wienerschnitzel till middag.

Har letat upp min kalender och skrivit upp alla lediga dagar fram till sommarlovet.. Börjar få lite ångest över att det är skola imorgon..
Nåja hoppas imorgon och resten av veckan tills det blir helg går fort!

Nu ska ni få se lite bilder, puss :)
Saeta-Sambó-Mátturs rumpa
Máttur och Sambó
Pussmule!
Frostig rumpa!
Finaste sambó!
Snö :D
Mums mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar