SlideShowHeader

måndag 30 januari 2012

Telefonfobi

Hej svejs!
Är hemma igen och ska just fara ut och rida.
Gårdagen var helt okej :)
Idag sov jag ut, vaknade vid 10, käkade frukost, läste på hissan och tog 12 bussen hem.
Resten av dagen så ska jag fara ut och rida Máttur, plugga på hissan.. och ringa Magnús.

ÅH jag som har världens telefonskräck, mejlade honom igår angående Máttur och han svarade att det var bättre att jag ringer honom ikväll. Åh, nervöstjej95.
Äh det går nog bra, ska bli skönt att få lite hjälp. Han skrev också som det lät som om Máttur hade blivit lite bekväm och fräck. Så får se vad han säger att jag ska göra :)

Ikväll kommer Älskling hit också, men nu ut. Puss :)

4 kommentarer:

  1. Ah, jag lider med dig, apjobbigt att ringa! Haha.
    Angående Máttur så kan du åtminstone trösta dig med att det ofta är så att man rider på "förra ägarens meriter" den första tiden, och sen blir det värre innan det blir bättre och man lär känna varann på riktigt. Det blir nog bra ska du se, men det är ju ändå skönt att få tips och råd av någon som är duktig och erfaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är nog så! Blir nog bra i slutändan fast det känns som man bara står och trampar ibland innan man når fram :)

      Radera
  2. Du får berätta hur de gick sen! :)

    SvaraRadera