SlideShowHeader

måndag 9 januari 2012

Back 2 School

Har överlevt min första skoldag, vårterminen 2012. Och jag hoppas att det snart är sportlov.
Tyvärr var det ingen mjukstart heller, trots att jag hade 1 håltimme som spenderades med syrran.
Finskaförhör och Hälsagrupparbete som ska var inlämnat på torsdag :(.

Bläk är riktigt trött, men lär ju kunna somna i tid ikväll iallafall :)
Finns inte så mycket mer att säga om dagen.. Ska plugga - facebooka - sova.

Imorgon kl.8 har jag fysträning, har jag sagt att jag längtar tills jag får börja ha specialidrott med Malin? ;)
På tal om träning så lär det bli en hel del sånt resten av den här perioden.
Fysträning på specialidrotten tisdagar och fredagar. Gympa på onsdagar och gym på torsdagar.
Hey, man kommer ju iallafall inte kunna kalla mig lat :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar