SlideShowHeader

tisdag 24 januari 2012

Fysträningen är över!

Jaa! Idag hade jag mitt sista fysträningspass! Härligt!
(Men om jag ska vara ärlig, har det inte varit så hemskt ändå. Ganska skönt egentligen om man bortser från träningsverken. Det känns som att jag har fått ut något av det och dessutom blivit starkare och stabilare)
Så när nästa period börjar får jag ha specialidrott med Malin igen :))))

För att ha överlevt fysen firade jag med en berlinermunk på håltimmen (och för att det var vegetariskt till lunch idag.... OCH för att jag egentligen var sugen på en fastlagsbulle, men de säljs bara två och två.. och det känns lite väl att måda i sig 2 stycken på 75 minuter..)

Nu har jag bara provperioden framför mig innan period 4 börjar! Så borde sätta undan datorn, ta upp hälsaboken och läsa. Men det är lättare sagt än gjort.

Imorgon slutar jag 12.45 tror jag, då ska jag rida! Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar