SlideShowHeader

söndag 15 januari 2012

Plugg och resor

Slödag idag. Har inte gjort något nödvändigt alls, men humöret är inte det bästa så det kanske är lika bra, är trött och på halvdåligt humör.
Ska snart gå i bastun och sen blir det att plugga lite..

Jag vill också ut och resa till nått varmt ställe som alla andra, men det blir först kanske nästa år. Däremot blir det nog några hästresor i sommar :)
Åtminstone blir det att fara och se Nordiska Mästerskapen som hålls i Sverige iår! Kommer verkligen vara en upplevelse och massor med läckra hästar. Dessutom är det på min födelsedag :)

Sen kanske det blir att fara och se Finska mästerskapen för att se hur det går till. För om allt går bra så borde Máttur och jag kvala dit innan jag tar studenten :)

Sen skulle det vara härligt att fara och se Landmót på Island som ordnas i Reykjavik iår. Vi var till Island på landsmót 2007 och det var verkligen jättehäftigt. Men vi får se hur det blir med det :)




Sen när jag är 18 så blir det iallafall att fara med bästa tjejerna till något härligt ställe :)
Åh, ressugen!!

Nu bastu, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar