SlideShowHeader

onsdag 29 juni 2011

Det uppstod fel vid överföringen

Blogspot krånglar så det funkar inte att ladda upp bilder :(
Tänkte ladda upp lite bilder + fakta om hästen jag ska och provrida på måndag, men det får bli när bildöverföringen funkar igen.
Sen tänkte jag ladda upp bilderna som Jenny från Ishestarna fotade på mig och Sambó på Magnús kursen. Men det får också bli senare.

Så jaa, i det här inlägget får jag väll skriva lite om dagen istället.
Sovmorgon imorse, åt resten av min pizza från Adlon till brunch.
Sen har jag varit ute en stund, suttit vid datan lite, klippt gräs hos mormor, käkat tacos. Ja där har ni min dag. Kanske blir att rida ikväll när det blir lite svalare ute :)

Är det någon som vet något bra ställe där man kan fara och simma med hästen? Nu när det är så varmt skulle det verkligen vara skönt, har ingen aning om Sambó ens skulle simma, men skulle ju iallafall vara kul att prova! Vill någon följa med mig isåfall? Nu jobbar jag ju några dagar och sen nästa gång jag är ledig så ska jag till Sverige, men sen nån gång, om någon vecka? Skulle vara kul med lite sällskap :)

5 kommentarer:

  1. Om du har lust kanske vi kunde sticka på en långritt från Gunnarsby (där Muni står) till lillfadervik, de är lång grunt och varmt och skönt! :) Dock lovar jag inte att Muni går i... hahaa^^

    SvaraRadera
  2. Det skulle vi absolut kunna göra :)!

    SvaraRadera
  3. Du kan väll skicka de dagar du är helt ledig eller nått? Så kanske vi kan planera där efter? ;)
    Det är nog bäst att man är helt ledig en dag, annars så kan de bli väldigt stressigt hahaa^^

    SvaraRadera
  4. Jag är ledig:
    4.7-5.7 Men ska till Sverige
    11.7-12.7
    16.7-17.7
    22.7-23.7 Men då ska jag se Hoffmaestro tror jag
    28.7-29.7
    Hoppas någon dag passar så får vi höras imellan :)

    SvaraRadera
  5. Joo ska kolla mina lediga dagar åå! :)

    SvaraRadera