SlideShowHeader

torsdag 9 juni 2011

Packat

Hej Hej!
Har just packat i bilen tills imorgon och nu tror jag att det mesta är med. Håller på laddar kameran också och sen ska filmkameran med också.
Blir lite lägre uppdatering under helgen. Vi ska bo hos Helene i mejeriet så då har jag inte tillgång till internet. Men på båten lär jag uppdatera iallafall.

Sen när jag kommer hem ska ni få massvis med bilder och filmer, från både provridningarna och tävlingen. Kommer provrida 4 eller 5 hästar lite beroende på. Sólon och Fanný hos Helene, Halastjarna och Idunn på Agersta och kanske Randalin på söndagen, men det är inte alls säkert.

Själva tävlingen har jag inte så stora förhoppningar på. Hög konkurans, många startande och dessutom på nytt ställe.
Är 36 startande i V5 och 26 i T8. Men mina mål är väll att i V5 få rätt galopp direkt och att han inte skenar. Hoppas på 4,88 i kvalpoäng ungefär, vårt personliga bästa är 4,93 i uttagning och 5,0 i final.

I T8 hoppas jag på runt 4,2 i kvalpoäng, vårt personliga bästa där är 4,6.
Men är med för att jag tycker det är kul och för att få erfarenhet! Och viktigast är somsagt att vi har kul tillsammans Sambó och jag.

Såg att startlistorna har kommit ut också, är i startgrupp nr. 5 i V5 och i startgrupp nr.1 i T8.
Bäst är absolut att starta i första startgrupperna, enligt mig. För då har man mer exakt tid när man ska rida och så slipper man bli att vänta.

Puss på er och håll tummarna för mig på lördag!

2 kommentarer:

  1. Kan du inte slänga upp ett inlägg om vad du använder för utrustning i fotoväg? Alltså objektiv, blixtar, etc etc? Eller har du nåt sånt redan? (Kanske bara jag som är intresserad, men vafan!)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Kan fixa det när jag kommer tillbaka till holmen igen, så ett sådant inlägg kommer på måndag :)

    SvaraRadera