SlideShowHeader

lördag 25 juni 2011

Midsommar blev ju.....

inte så lyckad..
Har jobbat hela dagen och kvällen och nu är jag verkligen skittrött.
När jag väl var hemma for jag och gulle till stugan en sväng.
(Man måste ju åtminstone se sin familj 30 minuter på midsommar och vara liiiite på stugan)
00.30 när vi for hem från stugan så håller vi på smäller med en förbannad långhårig kalv :(
Den var i diket och hoppade upp rakt mot oss när vi körde förbi med moppen.
Bara några sekunder från att smälla med den. Alltså att den skulle sprungit in rakt i oss från sidan.

Skulle jag satt ut handen skulle jag ha känt den...

Nåja, en jävla tur hade vi. Men fan vad rädd jag blev :(

Men nu är vi hemma och jag tänker snart sova, för gulle är tönt och spelar CS :P

Men vi firar 2 år och 10 månader idag iallafall :) ♥ Puss på min Älskling :) ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar