SlideShowHeader

torsdag 2 juni 2011

Provridning!

Nästa fredag ska jag till Sverige för på lördag och söndag så är det tävling.
Men ska passa på och provrida lite hästar när jag ändå är där :)
Ska som det ser ut nu provrida Fanný och Sólon igen hos Helene och sen ska jag till agersta och provrida Halastjarna.
Fanný från Västerboda
som jag har ridit förut.
8 år
e. Fannar frá Auðsholtshjáleigu
ee. Orri frá þúfu
u. Saga från Össtorp

Fanný är bedömd till 7,75

MysFanný! :)

Mer om vad jag skrev om henne förut och film finns om man kollar i kategorin "hästarna" och bläddrar lite bakåt.
Sólon från Västerboda
som jag också provred förut.
5 år
e. Soldán frá Hvítanesi
ee. Orri frá þúfu
u. Glódis från Västerboda
ue. Funi frá Skala

Ska bli kul att få prova honom igen, han är sååå fin :)

samma med honom om ni vill kika mer på honom så kolla i kategorin "hästarna" och bläddra lite bak så finns bilder, info och film.
Hálastjarna från Agersta
sto, 7 år, rödblack m stjärn, 4gg
e. Ljúfur frá Vindasi (1:klass 4gg, 3-faldig SM-vinnare -09) ee. Austri frá Austurkót (1:klass 4gg, VM-hingst, tölt 9)
u. Naela frá Ríp ue. Geysir frá Keldudal (1:a klass) uee. Ofeigur frá Flugumyri (1:a klass, hedersprem. rid 8,57)

Fått 2 avkommor och är tävlad med fina resultat senaste året.
Hon kommer också vara med i Upplandsmästerskapen så ska bli kul att se henne på banan också! :)

Ska bli spännande att provrida henne, hon låter ju fin, ser fin ut. Men sen får vi se hur det känns. :)

Nu sussa, upp på jobb imorgon så! Pussnatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar