SlideShowHeader

onsdag 22 juni 2011

Stor bildbomb: Magnús Skúlason kursen

Nu kommer en enorm bildbomb från kursen :)
3 dagar, 620 bilder. Här har ni 30 bilder. Hoppas ni orkar kolla igenom allt :)

Har inga bilder från kursdag nr.1

Enjoy!

Jag och min häst går i takt ;)
Flyttar lite bakdel





Magnús kollar när min häst bråkar lite från marken
Ut på ovalen.
Arbetstempo tölt



Trav

Galopp


"ökat" tempo tölt
SNYGGIS :D
Glad cheeey har just skrittat ett varv runt travbanan barbacka på en trött och svettig häst.


Arbetstempo tölt
Trav


Skritt
Galopp
Skriv gärna en kommentar :)

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder :)
    Jag älskar den då när du hade skrittat av Sambó runt travbanan. Du ser ut som Pia typ :P

    SvaraRadera
  2. Håller med, härliga bilder!
    Nu är inte islänningar riktigt min starka sida, men han ser ju riktigt fin ut i alla gångarter där!

    SvaraRadera