SlideShowHeader

måndag 6 juni 2011

Mycket på G

Halloj Halloj!
Att vara i skolan idag kändes något onödigt. Klasstimme-Datasal-Spela kubb-Film i 4 lektioner.

Men ikväll har jag hunnit rida Sambó och Saeta. Sambó fattade vänster galopp utan att jag ens bad om det första galoppfattningen. Då blev matte glad eftersom vänstergaloppen har krånglat mycket de senaste tävlingarna. Tölten var sisådär, han var travaktig i början men blev bitvis bättre :)

Med Saeta körde jag ett lite kortare pass men även med lite mer intensivt. Hon tyckte det var roligt och jag mest travade henne och galopperade och gick i skogen såklart. Hon har så fin galopp!

Sen kom Älskling över en sväng med min moppe. Ska köra till skolan imorgon, sista riktiga skoldagen. Vi ska typ städa skåpen och käka avskedslunch. Sen kl. 13.30 ska jag och klippa och färga håret och 16-22 ska jag jobba.

Onsdagen blir det också en hel del på schemat. Avslutning kl.9. Ridlektion för Malin kl. 14. Men ridlektion ska bli riktigt kul och det känns som att det kan vara bra inför helgens tävling :) Dessutom skulle vi prova lite olika bett på Sambó.
16.30-22 sen så är det jobb.

Pussnatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar