SlideShowHeader

måndag 20 juni 2011

Måndag eller?

Efter att ha jobbat hela helgen känns det inte alls som måndag idag.
10 minuter innan jag ska fara på jobb, när jag är påväg ut till moppen, så hittar jag inte moppenyckeln.
Letar genom huset men hittar dom fan inte. Försöker ringa mormor för att fråga om hon kan köra mig på jobb. Inget svar..
Så ringer till jobbet och berättar att jag blir sen, men då är det så lugnt på jobbet så jag får vara ledig :)
Så idag har jag letat min moppenyckel utan resultat och haft panik över det.
Men så visar det sig att gulle har haft min moppenyckel i fickan hela dagen... Hmpf :P

Annars då under min lediga dag så har jag städat i sadelkammaren, nu när det är myyyycket plats när det bara är 2 hästars grejer där inne :)

Så inte min musik smak. Men har fastnat så mycket för den!

Jo by the way så har jag laddat ner bilderna från Magnús Skúlason kursen. Bara 620 bilder.
Så när jag rensat och gått igenom de bästa bilderna så kommer några bilder upp här :) Kanske imorgon!

3 kommentarer: